Lugn och ro

Idag har vi haft det lugnt och skönt utan magknip och ont. Tillfällighet lr dropparna, återstår att se, men vi fortsätter med dropparna. Första amningen på natten nu, innebär nog att nästa blir på morgonen. Kan gott tänka mig att bara vakna en gång per natt ;)

De hittills mest välinvesterade pengarna till bebben är de 450 vi lade ut på en babybjörn active bärsele. Den har varit bra för magen och för att kånka oss upp och ner för våra trappor.
För ungefär en vecka sen beställde jag en bärsjal från Loveyduds.com som nog kommer när som helst. Återkommer med bild på den.

Nä, pojken somnade om så jag borde väl sova jag med!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha inlägg tio i fyra på natten ;) bara mammor som orkar med sånt ;)

2011-01-17 @ 08:26:42
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0