"Mamma är bäst"

Gud vad jag tyckte att folk som sa så var fel ute förut.
Men tyvärr så hade dom väl ganska rätt . I alla fall med bebisar. Edvin är oftast nöjd hos Erik, men igår och idag har nog magen spökat för lilla E, för han har varit jättegrinig. Och han panikskriker hos Erik då, men så fort han kommer till mig tystnar han och somnar in.
Det är ju lite fascinerande att han känner så tydligt att jag är jag, men vi ska kämpa för att motverka detta fenomen, för pappa ska tamef*n fungera lika bra. Det handlar nog mest om hur mycket man orkar kämpa, men jag medger att det tar kraft och energi.

Nu sover sonen i vaggan. Erik och jag kikar på tv, men det är som vanligt mest bara skit på.

Kommentarer
Postat av: imsingrid

Han har ju hört dina hjärt slag i 9 månader så det är väl klart att MAMMA är bäst.

kram tiller <3

Gammelfaster

2011-01-14 @ 23:06:04
Postat av: Christina W

Det tycker ju du också fortfarande ; )

2011-01-15 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0