Måndagste

Idag blev det en lång promenad. Gick nästan 7km räknade jag ut via Eniros rita&mät. Bra trött i rumpan och låren efter att ha gått och skjutit en vagn framför mig.

Nu sitter jag och Erik och tittar på tv, Spårlöst. Jag blir som vanligt rörd till tårar, fjant som jag är. Erik tittade inte så mkt på tvn heller tydligen, han sitter och jobbar på sin jobbdator.

Edvin ville inte alls sluta skrika när vi skulle äta mat. Och peppar peppar (!) så var Erik bättre på att söva honom ikväll än vad jag var. Kan ha varit så att jag inte hade orken för skrik ikväll så att jag inte gjorde det helhjärtat, men hur som helst så vet vi att det går i alla fall. Hann dricka upp mitt te medan det var varmt dessutom, det är nästan lite lyx det. Grabben har sovit sedan klockan 20 och sover än. Ovanligt att han somnar in innan vi går och lägger oss, ungefär som att han känner att han är ensam.
Har mammagrisen blivit en pappagris?? Kanske kan avboka tiden imorgon... ;)

Kommentarer
Postat av: Christina W

Snart blir han nog en mormorsgris...det tror jag.

2011-02-01 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0