Men SKRIK!

Idag har det varit mycket gnäll.
Vi började dagen vid halv tio, gick ner på stan vid halv tolv med Alina och Miliam. Knatade hemåt och hämtade bilen och åkte hem till Alina. Från att vi var på väg hem från stan tills nu har det varit panikskrik till och från. Ont i magen kan ha varit ett fel, för två fulla bajsblöjor blev det väl hemma igen. Men säkert var brist på sömn en orsak med, för det har varit många nya intryck idag. Nu sovs det i min famn, och det verkar som att det dröms en del med. Vad drömmer såhär små varelser? Erik gäspar här bredvid så snart blir det väl sängen för oss båda. Inte fasen får man mkt vettigt gjort om dagarna nu eller.

Robin och Lisa gick precis hem, de var här och kikade på bebisen. Försökte bjuda på kladdkaka, men de åt visst efter LCHF-dieten så vi fick äta kladdis själva...

Nä nu ska jag lägga familjen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hela Edvin är väl vettig :) ja hoppgungan är lite rolig :) måste nog bli lite lite stööre först tror jag,ser mest ihoptryckt ut :p

2011-01-13 @ 22:40:39
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Alina

menar du att du inte alls behövde åka hem o baka kladdkaka? att du gjorde det helt i onödan?? O sket i mitt håt?? OMG! Fan va otacksamt av dom o inte äta din j'vla kladdkaka :P Jag fick lida för det :( För anna hann inte gö nå slingor på mig =( Ajja..får prova själv :D

2011-01-13 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0