Sjalbarn

Jag har tror att jag kommer att älska min bärsjal. Man kan ju bära dom små och lite större liven på så många sätt och så länge i livet. Det finns olika knytningar och olika sorters sjalar. Själv har jag en lång trikåsjal. Jag ska prova att lägga Edvin i vagga imorgon. Lyckas jag med det ska jag prova att amma i sjalen.

Hade det inte varit för att jag sitter och bloggar på mobilen hade jag länkat lite grejer. Ska göra imorgon istället.

Nu blundar jag lite istället och hoppas på söta drömmar.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ;) Inte det jag tror du syftar på iaf... Hoppas jag. Tänkte bli vuxen först ;))

2011-01-23 @ 23:50:31
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0