Söndag

Idag har vi haft en någorlunda lugn dag. Eriks föräldrar samt hans farbror och faster kom på besök vid tre-tiden. Kladdkakan jag brukar göra blev för en gångs skull en kladdkaka. Vet inte om jag överskattat min förmåga tidigare men de senaste fem gångerna jag bakat har den antingen blivit torr eller rent utav stenhård. Kunde slå ihjäl någon med den en gång.
Hela kakan gick åt idag iaf.

Har precis tagit en promenad till Kvantum med gubbe och vagn. Lördags-laktrits åt gubben och bea till kvällsmaten. Potatisgratäng och kycklingfilé blir det. Fasen, jag skulle ha köpt en avokado också..

Ikväll ska jag se film. Antingen Mammut eller Så Olika. Nu skriker barnet och pappan kommer till mig med det... Nej nu gick dom igen.
Nu ska vi se hur många potatisar jag hinner skala innan dom kommer igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0