Tomt

Det måste ha varit en bugg i min blogg lr något.
Ingen hade kommenterat i min blogg sen jag skrev sist, men idag när jag tittade så hade ju hur många som helst skrivit! Tack alla :)

Nu sitter jag i soffan med en nymatad son sovandes på bröstet medan hans pappa är och spelar trumpet.
Ska försöka lägga ner Edvin i sin vagga strax, men jag är lite nojjig, för han kräks efter nästan varje måltid. Vaggan står ju i sovrummet så jag kanske inte märker om han kexar. Men jag måste släppa den här typiska mamma- nervositeten jag lagt till med, det här håller ju inte :p

Jag har ikväll dessutom plockat fram tentamaterial att plugga på. Det ska bli spännande att se hur jag kommer lyckas nu.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nojjan går över, men den kommer övergå i en annan nojja sen istället. Antingen är de om dom kräks eller om dom är för varma. Sover dom ovanligt länge kontrollerar man att dom andas osv. Verkar komma med förlossningen med alla nojjor. Men tillslut släpper dom så du får nog allt nojja ett tag till ;)

2011-01-11 @ 21:12:32
Postat av: Andrea

Devin kräks oxå efter nästan varje måltid. jag frågade BVC om jag skulle vara orolig på natten att han kan kvävas och så, men det behövde jag inte vara. Hon gav mig rådet att testa att rapa honom efter att han ammats och sen dess har det iaf blivit bättre. Kramar

2011-01-12 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0