Fool me once - shame on you...

...fool me twice - shame on me!  Ja nu har jag lyckats blivit lurad till samma ställe, av samma personer för samma anledning TVÅ ggr. Men det är ju en bra anledning =) Jag har nämligen blivid lurad till Stöveln Öberg för att titta på en cykel som jag ska få i 25-årspresent! (Av mor och far och Erik.) Det blev en jättefin Crescent med blommor på =) Svampen fick en cykelhjälm med hajar på. Till cykeln fick jag även en cykelsadel till Svampen från hans farmor och farfar. Måste se till att tacka ovanstående.

Nu kan Svampen sitta själv. Då ska vi prova cykeln så fort vi får hem den nästa vecka. Jag ska nog försöka vara duktiga morsan och ha hjälm jag med. Hur töntig jag än kommer känna mig så kommer mitt huvud vara lika skört ändå.



Kommentarer
Postat av: Christina W

gobebis...

2011-06-19 @ 14:02:13
Postat av: Christina W

Det var ju några år emellan....

2011-06-19 @ 14:19:32
Postat av: Elin

En bra förebild för din son om inte annat iallafall :)

2011-06-19 @ 16:03:39
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 18:35:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0