Snipp snapp!




Idag är det väldans tråkigt väder.
Regn och rusk. Jag och Edvin har bara varit inne idag, men vi har haft besök av SnällaTantCarina (min moster). Nu sover Mini och jag surfar runt på HM's REA på internet. FARLIGT! =D

Ska senare ner till Hanna på Sotlugg&Linlugg och klippa mig lite. Vem vet, jag kanske kommer därifrån som en ny människa ;) Lr så klipper jag bara topparna... Det brukar visa sig efteråt hur det blir, för jag kan aldrig bestämma mig innan. Spur of the moment liksom.

Igår var jag för första gången på Zumba. Asroligt. Men jag förvånade mig själv faktiskt när jag inte svimmade efteråt, för dra åt vad slut jag var! Fetknoppen som skuttade runt med 20kg övervikt liksom.. Lägligt nog ska den ta sommaruppehåll. Perfekt. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0