Jogging

Idag har vi haft besök här hemma. Eriks föräldrar, mina föräldrar och min moster var här och åt tårta för att fira Edvins namnsdag i efterskott (den var igår). Japp, nu firar vi allt vi kan när det gäller ungen, alla anledningar att baka tårta är välkomna ;)

Från Forsbergssidan fick vi en pyjamis och ett par mjukis-jeans från PoP och en hemmastickad grön kofta med fotbollsknappar. Från Wahlbäckssidan fick vi en blå body med tillhörande blå velourbyxor från Åhlens och en babyborste. Är det någon som tycker att Svampen är okammad?


Jag var ute och löpte på morgonen också. Eller, jag försökte i alla fall. Jag satte pulsklockan på intervall som innebar 5 min gå i raskt tempo - 3 min jogga. Jag höll på att dö. Jag är så sjukt otränad så det kommer krävas en HEEEEEEL del för att ens orka mig runt milen. Men jag såg nog hurtig ut iaf ;)




Såhär trött kan man faktiskt bli av att titta på kossor och grisar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha duktigt ialla fall :) ska ta mig ut på en joggingtur imorgon jag med ;P får se hur de går..

2011-03-13 @ 08:49:18
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0