Men förb*nnade j*vla sk*t!

Vad är det som är fel med min svans? Har så idiotiskt ont kring svanskotan när jag rört mig mkt, suttit still mkt lr bara varit. Låg på soffan med Svampen i en timme, och när Erik kom hem blev det bråttom för att hinna mata oss innan jag skulle iväg på Body Combat, men jag kom inte ens ur soffan. Dra åt pipsvängen vad ont det gör!

Jag avbokade, aldrig att jag kan stå och hoppa på ett ben när jag knappt kommer ur soffan. Jag som hade sett fram emot det.

Vi byter ut vaggan mot sängen också idag... trodde jag, för det gjorde vi visst inte. Sängen måste monteras ned för att kunna fås ut. Prupp. Och ungen vill sova nu.


Kommentarer
Postat av: Carro

Svansen är på väg ut!!! Hoppas den blir lika gullig som Felix svans, med en knorr.

Skämt åsido, kan det inte ha att göra med förlossningen osv.



2011-03-17 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0