Nytt resultat!

Jag är impad av mig själv. Jag sprang samma runda idag som jag sprang igår, men jag ändrade intervallerna lite i tid. Igår gick jag 5 min och sprang 3 min, idag gick jag 3 min och sprang 2 min. Förbättrade min tid med över 3 minuter! Det är typ en minut per kilometer det (sträckan är 3,1 km). Haha! Det måste bara skrytas lite med eftersom det faktiskt är en rätt kass tid i löparsammanhang ;)


Nu ska vi käka ryggbiff med pommes och ICAs supersmarriga chilibearnaise. Det är söndagsmat det ;)


Just ja, klev snett i en vattenpöl också. Dyngsur vänstersko.

Kommentarer
Postat av: Christina W

Du är duktig som kämpar på tycker jag.

2011-03-13 @ 20:35:39
Postat av: Mimmi

Stackars vänsterskon!

2011-03-13 @ 21:49:33
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: johanna

Fasen vad duktig du är! Min kondition är på noll så jag borde också ta tag i saken...

2011-03-14 @ 08:56:14
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Ylva

Fan vad bra du är Ihja! :D

Jag blir både imponerad o inspirerad! Du kommer flyga fram på loppet sen! Skickar dig massa träningspepp! :)

2011-03-14 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0