Proppat

Idag var jag ner på gymmet för en träningsvägledning. Jag hade tid klockan fem men det hade jag missat såklart, trodde det var klockan sex. Så halv fem ringer alarmet, men Erik är fortfarande inte hemma så jag får ringa gymmet och flytta än en gång . Det fanns en tid klockan sex så jag tog den. Nu vet jag ALLT om träning. Men det var proppfullt med folk, fanns inte ett enda skåp ledigt.

Nu har vi ätit inbakad kassler och jag ska ta mig en kopp kaffe. Mini sover och Maxi ligger på golvet och tittar på tv. Själv har jag brett ut mig i soffan.

Nej, kaffe var det!

Kommentarer
Postat av: Christina W

Fick du något bra tips då som du kan ta till dig om träning?

2011-03-21 @ 21:09:14
Postat av: Sofia

Jag fick en genomgång på hur jag ska använda rätt tekniker. Så jag fick bra info :)

2011-03-21 @ 21:18:09
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0