Sacroiliac Joint No.2

Japp, då var det bekräftat. Det är sacroiliacleden som är mitt bekymmer. Det finns inget man kan göra för att påskynda läkning och egentligen kan inget direkt störa heller. Dock ska jag undvika att göra saker som gör ont. Jag ska undvika hopp och (fan också) löpning. Hur ska jag då komma i form inför midnattsloppet?

Det kunde tydligen ta upp till två år för ligamenten att bli normala igen, speciellt efter en graviditet. TVÅ ÅR?

Fick iaf börja med en smärtlindringsbehandling. TENS (Transcutaneous electrical nerve stimulation). Fick ligga på mage i 30 minuter med plattor på rumpan som pulserade. Kunde jag kliva upp därifrån sen? Men knappt. 


 Nu har vi babysimmat också. Det blev pappan som fick leka fisk idag.



 Sonen ser mindre road ut...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha ja men en såg ju ut att ha roligt iaf ;)

2011-03-26 @ 07:03:35
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Christina W

Vilken fin bild på goa badpojkarna.

2011-03-26 @ 07:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0