Sacroiliac Joint

Jag har på sista tiden haft ont kring svanskotan. Det vet en del som är med mig mycket. Vissa stunder, ofta efter en promenad och sen vila, så har jag haft svårt att ens ställa mig upp.
Det började innan graviditeten, jag skulle uppskatta tiden till två år ungefär. Under graviditeten blev det värre, så illa att jag sa till min barnmorska att jag var orolig inför förlossningen och att det eventuellt skulle sätta käppar i hjulet.
Jag borde kanske ha kollat upp det tidigare, men ni vet, man inbillar sig att det ska gå över och att sjukvården ändå inte kan göra något.

De senaste dagarna har det varit riktigt jobbigt, och det beror säkert på att jag börjat träna mer. Men i förrgår när jag böjde mig fram för att ta upp ett papper så poppade det till och jag blev liksom kvar så, framåtböjd.
Erik var i Gimo och kunde inte ta sig hem snabbt nog så jag ringde Eriks mamma som kom på 20 min och stannade hela dagen för att hjälpa mig med Edvin.

Jag ringde Carema Rehab för att försöka gå hjälp direkt, men den tidigaste akuttiden jag kunde få var fredag.
Så idag ska jag dit och tala om vad jag lider av. Hannah, brors flickvän, talade om för mig att det kunde vara det här http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sacroiliac_joint som felade. Läste igenom och alla symptom stämmer plus att det känns precis där bilden visar. Så vi ska se vad de säger imorgon!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oj va läskigt o bli fast! Hoppas de gick bra tills hon kom. Du måste ju kunna gå så vi kan gå ut ;)

2011-03-25 @ 07:09:12
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: imsingrid

Hoppas verkligen att dom kan hjälpa dig för det där lät inget bra.

Kram på dig

Faster

2011-03-25 @ 08:25:55
Postat av: Christina W

Stackars... :(

2011-03-25 @ 09:14:20
Postat av: Malin

:/ ajajaj.. hoppas det blir bättre och att du får svar på vad som spökar, det där lät inge bra alls !

2011-03-25 @ 19:13:49
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0