Work out

Mina ben känns helt stumma. Jag var på Sats och gymmade nu ikväll, för första gången sedan jag blev gravid ungefär.
Pumpade ur en flaska mjölk till Svampen och lämnade flaska och unge till Erik sen drog jag strax innan sju. Erik matade och nattade och när jag kom hem igen sov den lilla sött. Det här ska jag göra fler gånger!
Att det var så skönt att få gå iväg själv kunde jag aldrig ana.

På tisdag lunch ska jag prova MiniSats. Iza som har hand om det verkade lugn och sansad så det ska nog gå super. Bara Svampen sköter sig så ;)

Hannah hälsade genom bror "get into pump asap!". Muskelmassa förbränner mer fett tydligen, så jag lär väl göra som PTn säger då. Själv är jag förbannat sugen på Body Combat igen. Tisdagslunchpasset kanske... ;)

Ska ta alla mina Fitness Magazine-tidningar och lägga ihop ett träningsprogram nu.

Undra hur mycket träningsvärk jag har imorgon...?




Kulan är borta och magen ska anses som läkt, nu ska vi röra på fläsket igen!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lilla magen du hade där då ;)

2011-03-04 @ 02:06:35
Postat av: Christina W

Ja du ser det var precis det där jag menade när vi pratat om amning och mammor som ammar ständigt och på så vis blir helt låsta. Att du skulle försöka få till amning och därtill sovningen så du kunde göra något själv också. Du har lyckats jättebra inte bara för din skull även Edvin mår bra av det. Hoppas träningen fortsätter vara kul nu. Kram P

2011-03-04 @ 07:57:11
Postat av: Malin

Duktiga du :)

2011-03-04 @ 09:04:43
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0