25

Nä, men om man skulle ta och blogga lite då. Det var ju ett tag sen nu.

Erkan fyller halvvägs till 50 idag, så här har det varit kalajs. Smörgåstårta och sen gräddtårta, båda hemmagjorda. Jag fick receptet på smörgåstårta av Mimmi men jag misströstade igår kväll, då jag missat en massa ingredienser och dekoreringen blev dålig. Men det verkar jag ha gjort i onödan för det var många som sa att den var jättefin och god, så jag kanske törs göra en till. Men jag ska nog ta en Mimmi-kurs före då.

Svampen sover. Jag och gubben ska käka tacos. Sen ska jag nog ta och fundera i vilken ordning jag ska rensa bland alla våra tillhörigheter, för det börjar bli dags. För jag tänker INTE ta med allt när vi flyttar nästa gång. I den här familjen samlas alldeles för mkt skit på hög.






Eddan handlar på Willys.


Kommentarer
Postat av: Christina W

Tänk när Eddan blir Valbobo och handlar på Lågans, då smiter han nog iväg till mormor. : )

2011-05-07 @ 20:03:45
Postat av: Christina W

Du behöver ingen Mimmi-kurs för både smörgåstårtan och gräddtårtan var super...som om jag : )))

2011-05-07 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0