Dagens husmorstips

Det är att avlägsna noppor. Babysittern vi har var full i noppor, och det avlägsnar man mycket enkelt med att "raka" bort dem med en engångsrakhyvel.  Nu är de borta!


Jag tappade balansen en och kanske två gånger på Body Balance idag. Men det gick ju ändå bättre än vad jag väntat, så nu väntar jag på post från ön så att jag kan få hem skivan med klassen på så att jag kan göra det hemma.
Hannah visade en pose som jag aldrig trodde att jag skulle klara av, men det gick =)

Det blev tacos hos mor och far ikväll. Göttans, vi åt det igår kväll med faktiskt.

Imorn ska jag följa med Andrea och Devin på öppna förskolan i Tomaskyrkan, sen ska jag ut till Mimmi och hänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0