Kejsarens nya kläder

Mamma kom hit på kaffe imorse. Sådana spontanbesök tycker vi om =)
Hon hade med sig kläder till Svampen, lila mjukisar och en randig lila tröja. Mjukt som sjutton, ibland kan Coop Forum ;)




Ikväll kommer mamma och pappa hit på lite käk. Jag ska fram tills dess fundera på vad jag ska bjuda på, såhär på en fredag. Önskemål eller förslag?

Jag har precis beställt rusten för nya lägenheten, och jag inbillar mig att det kommer bli fräscht. Jag ska ta tag i klädkammaren själv när jag flyttar in dock, för den såg för hemsk ut och ingår inte i rust tydligen. Jag har en aning om att den kommer bli rooooooooosaaaaa....... Den är lite större än den jag har ockuperat nu, och den blev jag ju snål i och tog överblivna tapeter. Så min nuvarande är turkos. Men det gör inget för jag typ gillart. Jag gillart så mkt att jag har turkost i båda sovrummen. Men en walk in closet ska nog vara rosa. ;)

Hemma-dag idag iaf. Eller ja, jag ska till affären sen, men det räknas ju knappt.
Nu ska jag titta på film...



 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Rotfrukter i ugn med lite honung över, kött och rödvinssås

2011-05-13 @ 14:49:17
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Andrea

Inte nog med att dom har samma bokstäver i sina namnm, lika pyjamas,byxor och tröja. nu har dom lika fågelskallra oxå, fast handtaget på Devins är rosa :-)

2011-05-13 @ 19:37:01
Postat av: Christina W

Tack snälla gumman o Erik för jättegod mat. Jag blev mätt så jag nästan storknade.

2011-05-13 @ 21:58:42
Postat av: alina

Coop har faktiskt riktigt bra kvalite på bodysar tycker jag! krymper inte o blir inte ramsne efter tvätt! =D TUMMEN UPP!

2011-05-14 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0