Mobilblogg

Jag kör ett snabbt inlägg via fonen. Idag är det visning på vår lgh så jag ska snart dra mig härifrån. Den är visserligen inte förrän 16:30 men jag ska ut till mamma och pappa och hänga där idag. Edvin har tacksamt nog sovit nu så att jag kunnat städa i fred :)

Lillen fick sin andra vaccination idag, och det blev inte fullt lika mkt gråt idag. Nu får vi bara hoppas att han slipper bli hängig. Men det visar sig. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med hc och BVC när vi flyttar. Jag är otroligt nöjd med Anna-Karin, BVC-sköterskan, men det är en bit att åka och det brukar vara kasst med parkering. Hm...

Nu ska jag vika tvätt och dammsuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0