Påverkad av media

Såg på startsidan av blogg.se en tjej i en "Pippi-tröja". Dom är kanske rätt snygga tänkte jag. Sen tänkte jag efter lite till. Tycker jag verkligen det? Nä, hade det inte varit mode nu så hade jag ju aldrig satt på mig en sån, för det är verkligen inte nåt i min smak.

Jag och Mimmi snackade förr om att vi alltid är ett år efter modet. När någonting är hippt så tycker vi det är fult, men sedan växer det fram en förtjusning över grejen till slut. Det är ju lite knäppt egentligen. Hade inte folk gått omkring i dessa saker så hade denna förtjusning nog aldrig kommit.

Snacka om att vara påverkad av miljön runt omkring....

Men är det någonting jag aldrig låter mig bli påverkad om så är det mina älskade MJUKISKLÄDER!
Slapp-morsa jajjemen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0