Saft, saft, hallonsaft!

Jag blev akut sugen på ett glas saft. Men vi har bara jordgubbssaft. Det får duga.
Idag ska vi till Erkans mor och far på lunch och sedan vidare till Valbo. Det ska inhandlas madrass och sängkläder till Svampens resesäng som ska stå hos mor och far.


Nu vill jag att det ska bli lite varmare så att jag får klä på Svampen sina bodysuites! Han hade sin jeansjacka på sig igår, och var så stilig så ;) Den var ganska baby-smart. Det såg ut som vanliga jeansknappat från utsidan, men det var tryckknappar.

Vill ni se en bild på mitt saftglas eller på Svampen?






En trött Svamp blev det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi! Är lite nyfiken... Hur kom det sig att ni började kalla Edvin för svampen? :)

2011-05-23 @ 17:53:06
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0