Tröttmössa



Ja, nog har hormonerna försvunnit nu.
Alltså de man sägs få vid förlossningen så att man är pigg dagtid fastän man är vaken en massa på natten. Jag är dödstrött nu. Dags för sängen typ.


Idag har vi varit i Valbo. På Köpis (soooooom vanligt) med Mimmi och Elias, och den här gången följde även hennes kusin Sofie med och hennes lilla Ellie. Jag skulle leta efter en skinnjacka, men det blev ingen. Jag har inte riktigt formen för den just nu, för stora behag liksom. Kan jag inte knäppa den så måste jag ta en större, och då blir den alldeles för pösig när den är öppen, och kring magen. Och en skinnjacka är ju snyggast öppen, men ska jag ha en sån varm jacka så måste jag ju kunna stänga den annars kan jag ju lika gärna ha en vanlig jacka.

Näää, nu går jag och tar bort sminket...

Kommentarer
Postat av: P

Ååhh ligger du och kikar... : )

2011-05-05 @ 08:54:15
Postat av: Jenniien

Ja, men precis. Det är också känslan jag får, att det är fel att vara det kön man är, oavsett vad det är för kön..:S Och så ska barnen alltså växa upp? Att alla ska vara lika. Nej, jag kommer fortsätta säga flicka och pojke, han och hon!

2011-05-05 @ 12:18:36
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0