Jobbferre

Nu sitter jag och väntar på bussen hemmavid.
Det blir käk och trekamp på Interpool och sen räknar vi med att fortsätta ut ;)
Men vi får se hur länge jag orkar...

Det står nåt jätte-fyllo precis bredvid och stöter på några tjejer. Jag hoppas att han inte kommer fram till mig så jag ser väldigt upptagen ut med min telefon.
19 år är han, har en 11månaders son, började dricka öl direkt när han vaknade. Sen var han på systemet och drack två vintetror.
Igår blev han vräkt dessutom. Han bor på familjehem, nej just ja han blev ju vräkt.
Han hade suttit 4 mån i fängelse.
Nu är vi på bussen och då är han tydligen 23.
Man får veta en hel del här.

Vilken tomte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0