Mia Skäringer på Cirkus

Sitter och kollar på SVT1. Jag fnissar med jämna mellanrum, hon slår verkligen huvudet på spiken. Och så ärlig hon är. Snackar tjejers "uppoffringar" för killar. Tyvärr allt för sant.
Har också hälsat på Lady Dahmers blogg idag, och där skriver hon om Milfar. Jag måste säga att hon överdriver. Drar allt till det yttersta. Man är helt dum i huvudet om man längst inne i själen känner det minsta lilla glädje av att man får uppskattningar för sitt yttre.

Men jag ska säga att hon har fått upp mina ögon för genustänket. Och världen är bra sne.

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig om ladyn i båda punkterna. Jag har verkligen fått upp ögonen för genus tänket om än inte lika extremt som henne :-)

2011-09-11 @ 10:40:56
Postat av: malin

Torsdag dag kanske ? :-) är ledig torsdag..

2011-09-11 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0