Pluggdags igen!

Photobucket Pictures, Images and Photos Ja nu har jag lovat min mor, min sambo och mig själv att jag ska ta tag i skolan. Vi börjar med Dataanalys Och Statistik som jag ska tenta av den 19/9. Två veckor. Det betyder fullspäckat schema, jag måste ta varje ledig minut att plugga. Dagtid blir det svårt men jag ska försöka...
Det värsta är ju att Edvin är så svårroad nu för tiden. Man måste nästan gå ut med honom några ggr varje dag annars bara gnäller han. Och ute är det svårt att plugga. Så. Önska mig lycka till! Im gonna need it...

Kommentarer
Postat av: P

Lycka till gumman !

Du får ta hjälp med att roa Edvin-Pedvin gotroll.

2011-09-05 @ 07:15:50
Postat av: Malin

Heja dig gumman! Du kommer klara det galant :-)

2011-09-05 @ 07:52:03
Postat av: Mimmi

Lycka till! ;)

2011-09-05 @ 08:00:00
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Ylva

Heja heja! Detta fixar du fining! Spark i rumpan på dig! Bara hojta om du behöver plugg sällskap nån gång! Kramar

2011-09-05 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0