Igen

Ännu en gång fick vi byta penicillin, från Kåvepenin till Amimox.

Vi fick tvinga i honom den första sorten, precis som sist.
Vällingen gick i snabbt efteråt men kom upp lika snabbt också.
Ringde 1177 som i sin tur ringde fam.läk.jouren och MÅNGA turer och samtal senare fick Erik med sig "rätt" medicin hem.
Jag ska inte säga att jag vet ett skit om läkemedel men jag vet precis hur det var förra gången och jag går efter det.

Amimox var inte heller populärt när man är nyvaken och har över 40 graders feber men det gick i tusen gånger lättare ändå.
Så ni får det verka över natten och jag hoppas på bättring snart.
Lillen sover i soffan här bredvid men får följa med oss till sängen snart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får det vara slut på öron problem efter detta ! Stackars liten :/ Kram till Edvin och er

2012-04-22 @ 08:15:57
Postat av: Mimmi

Dom här va skönare än dom på dinsko så då kändes de mer värt att lägga till lite :)

2012-04-25 @ 09:41:10
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0