Sorry for party rocking

Ensam hemma betyder att man kan lyssna på musik. På lite högre volym då alltså. Digster dancefloor går varm. Jag är något sugen på lite partajj nu ska erkännas. Men sånt är det dåligt med här i hemmet.
Är det någon annan som är sugen?

Jaja.

Det är pluggning som gäller idag. Fram till Edvins läggning iaf, sedan brukar jag inte orka mer.
Vi tog en sväng till Köpis imorse, jag mor och lillen. Bebin fick nya kläder av sin mormor.


Det här kan ni digga till när ni kollar på bilder ;)






Jag älskar att posera i mössa ;)



Köra grävmaskin som morfar är roligt!


Däääär är lampan!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi får dra ihop en till tjejkväll. Vet att Linnea också ville det :) får du lyssna på mer partymusik ;)

2012-02-12 @ 06:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0