Lördagsmys

Ja helgen brukar faktiskt oftast betyda att jag får ligga kvar i sängen lite till, för då tar Stora E och går upp med Lilla E. Så nu har jag till och med fått lite frukost på sängen (lite yoghurt i en mugg på egen begäran) men lika mysigt ändå.
Är sugen på ett stort glas Oboy, men sånt har vi inte hemma. Det är ju som att starta dagen med ett glas läsk. Och till och med ett sockertroll som jag inser det ;)

Nu är grabbarna ute i 'varjedagsrummet' och tittar på Barnkanalen och jag ska ta mig upp och göra en kopp te.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]

Haha ja jag älskade att rida Una, hade henne ofta på hoppningen fast vi red i stora.. Full fart å ingen kontroll ;)

2012-01-15 @ 10:08:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0