Min bröllopsdag

Ja idag har jag blivit Fru Erik Forsberg. Sofia Forsberg. Det lär bli svårt att lära om! :) Vi är nu på Högbo Brukshotell - ligger på varsin säng och äter kex och dricker skumpa (alkoholfri såklart). Men det tar på krafterna att gifta sig. Speciellt när man är småbarnsförälder och har varit vaken sedan 06:15. Och höggravid på det. Så vi spar nog badet till imorgon och somnar in snart. Vi har haft en fin dag, alldeles lagom i vår smak. Vi är inte så mkt för att stå i centrum och bräka på så att bara bjuda föräldrar och syskon kändes som en klart val. Vigsel i Valbo Kyrka 7/7-2012 kl 16. Middag på Scandic Hotell Väst och sedan hem till mamma och pappa och äta bröllopstårta. Nu är klockan snart 22 och jag ska tvätta bort sminket. God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej fru Forsberg! Kul att er dag blev mysig - och att regnet höll sig undan. Tårtan ser ju helt otrolig ut! Är det du eller mamma/mommo som varit så duktig? Hoppas ni njuter ordentligt av varandra och av sovmorgon idag. Stort grattis igen och massa kramar!

Svar: Jag hade själv bakat tårtan:)
Sofia

2012-07-08 @ 08:07:41
Postat av: johanna

Men se där, vad kuö! Grattis! Det lät ju som en bröllopsdag helt i min smak också, måste jag säga =) Hade ni planerat länge?

2012-07-08 @ 09:58:51
URL: http://jhnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0