Möhippa

Idag har jag varit på min vän Johannas möhippa hela dagen. Vi åkte vid 8:15 och jag gav upp nyss och kom precis hem. Erik firar idag Patrik på hans svensexa och han är fortfarande igång. Det har varit en nöjsam dag som jag kan skriva mer om imorgon. Jag hade tänkt försöka orka hela kvällen men när tjejerna gjorde sig redo för att gå upp mot stan så kände jag att krogen i vecka 37 kanske är onödigt. Men jag kände mig rätt uppsnofsad så det var tråkigt att bara åka hem. Nu ska jag besöka sängen dock. Skönt...


Kommentarer
Postat av: johanna

Man ska ge sig när man är på topp ;)

Javisst det är ju helt vansinnigt med rea på redan så billiga produkter.
En makeup-mist sprayas över make upen för att få den att hålla bättre (och även få den att se fräschare ut, tycker jag). Den penetrerar liksom makeupen för att den ska fästa bättre vid huden om jag inte minns fel. Jag brukar även använda den för att fräscha upp en make som suttit en hel dag och bättrats på flera gånger för att ta bort den "kakiga" känlsan som kan bli då. De brukar även innehålla vårdande ämnen för huden, som typ vitaminer.
Väljer du HD-pudret så är det helt färglöst, så det ska inte vara nå problem!
Har faktiskt inte provat deras skuggor så jag vågar inte säga ;( Syrran köpte av de paletterna som innehåller 4st trekanter, och de såg iaf bra ut =P De borde ju ligga på 8kr nu så prova vettja ;)

Hihi där fick du en liten roman att läsa, hoppas den hälpte! ;)

2012-07-15 @ 00:56:33
URL: http://jhnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0