Sömnrutiner

Imorse vaknade lillen kl 04:30 och höll sig vaken till 05:15. Därefter somnade han om till strax efter 9. Efter det var det inte tal om någon middagslur. Dock fick vi en hyperaktiv unge ett tag som ropade högt och ljudligt efter morfar inne på Köpis (morfar var hemma). När vi kom hem igen så var det en son som skulle ha sin snutte och napp och lade sig på golvet. Men han var inte trött sa han. Jag åkte till stan vid fyra och kom hem nyss, och Erik berättade att Lilla e hade varit nästan sovande vid middagen och vid 17-17:30 fick han gå och sova. Han vaknade nyss och skrek otröstligt så jag gick och lade mig med honom i vår säng. Nu sover han som en stock igen med ena benet slängd över mig, precis så som jag gillade att sova på min mamma när jag var liten. Kontenta: Det är INTE dags att ta bort sovningen på dagen för honom än.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skönt, de är ju faktiskt skönt när man får lite egentlig mitt på dagen oxå ;)

2012-07-11 @ 06:38:25
URL: http://mimmi86.blogg.se
Postat av: Malin

Nej jag tror han är för liten för det, så länge han somnar som kan ska på kvällarna så är de ju ingen fara heller :)

2012-07-11 @ 07:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0