Att sova i egen säng

Det pratas mycket om att barn ska kunna sova i en egen säng. Jag själv var en förespråkare för detta fenomen i Edvins första tid. 
Jag tycker att det är jätteskönt att han kan somna själv i sin säng utan att jag behöver vara precis brevid och det är något som jag kommer försöka få nästa barn till att göra också lika tidigt som Edvin lärde sig det. 
 
Edvin har börjat "krångla" på natten efter alla sjukdomar som varit i vår och kommer gärna över till oss. Ja, alltså vi gör inte världens grej av det, vaknar han så hämtar vi honom direkt. Då somnar alla om på tre röda. 
 
Med gravidmagen är det lite extra bökigt att dela ett 160cm brett utrymme med två karlar. Att vända sig i sängen är en utmaning!
 
Men. 
Att få sova nära den där lilla krabaten som håller mitt hjärta är bland det bästa som finns...
Jsg älskar honom mer och mer för varje minut


Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja man kan inte låta bli att älska den där gofisen.

2012-06-29 @ 09:07:03
Postat av: Andrea

Visst är det väl underbart mysigt att kunna ligga och snusa på sin lille älskling. Devin delar säng med oss oxå, det funkar bäst för oss alla 3. Det blev så av sig självt. Jag började fråga honom,på kvällarna då jag såg att han började bli trött, om vi skulle gå och sova. Då gick han automatiskt till vår säng <3
Hur är det med magen annars? Inte långt kvar nu ju :) Kramar till er alla

Svar: Det är bara fint med magen! :) hur är det med din?
Sofia

2012-06-29 @ 09:09:04
Postat av: Andrea

Bara bra här också :)

2012-06-29 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0