Full rulle!

Idag har det varit fullt upp.
Dagen började med en lunch på stan med Malin.
Sedan fortsatte den hemåt och lillen somnade innan vi klivit på bussen och fortsatte att sova i ca en timme, vilken jag spenderade på en bänk utanför huset vårt med en bok.

När Edvin vaknat så gungade vi en stund och sen gick vi in.
Edvin gick raka vägen in i duschen med kläder på och satte igång vattnet, varpå han fick en smärre chock ;)
Kläder togs av och han fick duscha som man ska duscha. Han älskar verkligen det och tur är det för vi har inget badkar.

När pappan kom hem så åkte vi och handlade och sen dess har matlagning och bakning stått på schemat.
Men snart. Snaaaaart, får jag vila lite ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i V.33

SV: Min BB-väska är i packningsfas än. Min necessär är packad med hårsaker, hårprodukter, bindor, tandborste, krämer m.m. Kläder och andra småsaker finns bara på "listan" än =)



Hur stor var din son när han föddes? =)

2012-06-02 @ 04:35:10
URL: http://sannassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0