Outsiders

Alltså hallå? Är det verkligen på riktigt?
Jag sitter just nu och tittar på Outsiders på 5an. Vissa avsnitt är bara lite annorlunda, men det här var riktigt galet.

Folk som tror på ufon, och har helt klara teorier om när ufona kan komma över hit.
En kvinna som säger att hon kan spela låtar på piano som ingen annan hört förut för att hon varit hertiginna av Uppsala i ett tidigare liv.
Jag kan nog också spela låtar ingen annan hört, kan inte alla det? Är det inte så nya poplåtar osv blir till, musik man aldrig hört förr?

Helt otroligt är det i alla fall. Jag är glad att jag inte är fullt så galen...


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i V.34

SV: Ja, det är säkert ingen fara. Det är bara så ovanligt att han inte svarar eller ringer tillbaka så man blir lite fundersam :)

2012-06-05 @ 20:28:57
URL: http://sannassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0