Solskensonsdag

Sitter just nu hemma hos mami och väntar på att Edvin ska vakna till liv. Han somnade alldeles för sent så jag var nyss in och väckte honom men han ska få vakna till lite mer innan jag sliter upp honom. När han kommit upp ska vi ut och leka här på gården en stund, sen har jag lovat honom en tur på gungorna. Ett par shorts skulle jag behöva, inte för tajta och inte för korta men jag är också för snål för att köpa några som magen får plats i nu när det är så nära nedkomsten ändå. Klippa av ett par mysbyxor kanske? Någon som har någon idé? Photobucket Pictures, Images and Photos
 
De enda schletna jag har nu...

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Ja dte är nog som du säger.. Men jag har tänkt gymma 3-4 grr i veckan å köra kondition 2 ggr typ jumpa, cykla, powerwalk.. :) Får se hur länge det håller. Men jag älskar att åka till gymmet. Så fort jag blir stressad eller nå så åker jag dit :)

2012-06-20 @ 20:25:03
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0