Some pizza love..

Är man stammis på ett pizzahak om man till och med följer ägaren från en stad till en annan för att få äta hans pizza?

Prince pizzeria på Brynäs var den enda pizzerian i stan som gjorde glutenfria pizzor.
Och helt plötsligt svarar de inte i telefon längre(?!)

Så en dag, på Ikea, ser jag pizzasnubben. Jag tar mod till mig, efter påtryckning från Erik, att fråga om han stängt.
Det hade han :(
Men han hade tagit över Pizzeria Milano i Sandviken!
Så idag när vi var på Framtidsdagarna på Göransson Arena idag tog vi en tur förbi Milano.
Jag fick min pizza, och gubben verkade glad och överraskad att se oss där.
Hade vi verkligen åkt till Sandviken?
Japp! Och fler gånger kommer det bli!

Det blir tyvärr ingen bild på pizzan, för den försvann så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0