Sömn och socker

Jag är så trött nu för tiden.
Mitt järnvärde var nere på 105 sist jag var på MVC och det känns.
Jag har pillat i mig två tabletter om dagen nu enligt inrådan av barnmorska men jag känner mig ändå trött varje dag.

Imorgon ska jag göra en glukosbelastning så jag får inte äta något efter 22 ikväll.
Jag har nyss blivit extra hungrig på morgonen och frukost har blivit mitt viktigaste mål (till skillnad mot förut då jag hatade frukost), så det kommer bli jobbigt att behöva åka iväg på tom mage.

Glukosbelastningen får jag göra eftersom att Edvin var så stor när han föddes (4620g, 56cm). Det är för att kolla om jag ev får graviditetsdiabetes när jag kånkar runt på bebisar.
Mitt blodsocker har aldrig varit avvikande.

Jag har nu en knapp timme på mig att äta, men jag är inte ett dugg sugen lr hungrig eftersom jag är så trött :/


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj så lågt, mitt var på 123 nu efter jag börjat med 1 om dagen så det var skönt att man slapp trycka ännu fler tabletter.

Hoppas glukosbelastningen går bra.

2012-06-12 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0