Stadsbesök

Idag åkte vi in till stan en sväng med faster Elin.
Elin shoppade hårfärg och jag fyndade på H&Ms rea. Ett par vita linnebyxor och en svart långärmad topp - båda i mammamodell, fick följa med hem.
Jag blev 150 kr fattigare.

Vidare in till Ohlssons tyger där fyra olika trikåtyger fick hänga på.
Av dessa har jag nu sytt två par byxor och två par tröjor.

Men allt jag syr är till Edvin, jag kanske skulle ta restbitarna och tänka på bebisen i magen också? Den glöms liksom bort..


Här är de senaste verken i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig du är, och vilka fina tyger. Man blir nästan sysugen. Tror du Anders vill ha en ny midsommar t-shirt?

Svar: Han vill sääääkert ha en ny tröja tills dess. Kanske en i barntrikå ;)
Sofia

2012-06-14 @ 08:16:34
Postat av: Lisa

Det var inte på grund av könet vi valde att hörs 3D, för oss är det överraskning nog att bli föräldrar. Vi valde att att prova och har blivit rek av många andra

2012-06-16 @ 13:22:37
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0