Den försvunna appen

Edvin är en hejare på att sno åt sig min telefon. Jag kan väl kanske inte påstå att jag försöker hindra honom heller.
Han låser upp den själv, letar på "sina" appar och drar igång de och leker.
Men emellanåt håller han fingret för länge på en app och så raderar han den.

Kruxet är att jag inte har någon koll på vilken app som försvunnit!
En gång, när vi satt på akuten och väntade, så tog han bort 'meddelanden'(!). Hur ska jag nu kunna kommunicera med omvärlden?!
Det gick att starta om telefonen bara som tur var.

Men jag undrar vilken han tog bort igår?


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, samma här!

2012-03-06 @ 10:40:25
Postat av: Elin

Jag ser iallafall Where is my water?!?!?

2012-03-08 @ 10:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0