Familjeläkarjouren

Ja nu är vi nästan stammisar där vi i fam Forsberg/Vahlbäck.
Vi fick åka in med Edvin till 18:20 och han hade förutom ögoninflammation även dubbelsidig öroninflammation. Så nu har vi fått penicillin och antibiotisk ögonkräm. Nu måtte det släppa!

Erik är inne på familjeläkarjouren just nu, han har enorma halsbesvär.
Han har fått stick i fingret och pill i halsen och väntar på svar från doktorn. "Inte vackert" hade denne sagt om hans hals.
Hoppas att han också får penicillin!

Själv sitter jag hemma, och känner mig kry, och väntat på ett sms från Erik.
Vi hann på Apoteket med Edvin men jag har svårt att tro annat än att Erik kommer få vänta till imorgon med medicin...



Kommentarer
Postat av: Jossan

De va ett redigt jävla skit ni åkt på! Hoppas penicillnet tar bort alla dumma baciller!

2012-03-03 @ 22:28:15
Postat av: Christina W

Vilken hjälte han är världens goaste(om ni frågar mig)inget gnäll, massor av flinande och skratt trots dubbelsidig öroninflammation och ögoninflammation. Ingen vekling han inte, mycket tålig.

2012-03-03 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0