Mer sjukdom

Nä men nu skämtar hon väl?
I wish i was...
Jag skickade iväg Erik till sina föräldrar för han började må illa. Jag har en viss fobi mot kräksjuka och det är när Erik är sjuk som det är värst.
Så denna gången får han isolera sig där så att vi slipper mer rundgång. Jag och Edvin är friska iaf.

Imorgon är det tänkt att vi ska på babysim igen, efter många veckors sjukdomar.
Mormorn får följa med och hjälpa till, och öva sig inför nästa helg då det är tänkt att vi ska åka ner till Norrtälje över dagen. Så då måste mormor bada med Eddan :)

Edvin sover nu och jag hänger framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]

nja är inte förän dom här månaderna januari-mars som det gått mycket sjukdomarm men de hör ju till såhär i början av året. är ju dagis som är boven.. :)



men oftast klarar vi oss, man blir nog lite imun med barn i huset.

2012-03-17 @ 07:40:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0