Torsdag

Ja nu har jag lagt Lilla Farbrorn och han verkar sova.
Han har haft feber idag. Som att det inte räcker med sjukdomar nu? Pappan hans har typ influensa, tror vi. Han är inte helt utslagen, men har ont i halsen och kroppen och har feber.
Jag har efterdyningar av magbesvären de senaste dagarna, men jag skulle ändå anse mig vara frisk.

Men sjukdomar är vad som avlöst varandra här i Februari. Vi har varit sjuka i omgångar i princip hela månaden.

Och man känner sig sååå instängd!
Ja, det hör småbarnslivet till och de flesta har det såhär nån gång, men jag kan först nu relatera till hur kära Josephine har haft det denna vintern.
Det är så många saker vi fått avboka pga att någon av oss varit sjuk.
Ikväll skulle jag ha följt med mamma och moster hem till mormor på mat. Det såg jag fram emot! Men jag stannade hemma och tog hand om pojkarna istället.

Man kan inte annat än att bli lite lätt deppig, men det går ju mot vår så hoppet finns än kvar! :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken otur ni har! Du får höra av dig imorn om du vill komma ut o rasta dig från sjukdomar. Krya på dom!

2012-03-01 @ 19:50:02
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ska jag hälsa dig välkommen till klubben eller beklaga? Inte vet jag men hur som helst så får han immunförsvar så när han vlit äldre står han emot mer skit (så länge han inte får astma förstås då är du i helvetet). Men jag skickar krya på er kramar och hoppas ni blir pigga snart så vi kam hitta på nåt så du får komma ut och göra nåt, skönt va? Slippa se väggarna i lägenheten!

2012-03-01 @ 21:59:32
Postat av: Anonym

Härlig avslappnad stil i pappas famn...

2012-03-02 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0