Festen

Vi var ju som sagt i Sandviken i lördagskväll tillsammans med Eriks föräldrar.
Tillställningen började vid 17:30 och fortsatte ända till 02.

Vi placerade oss strategiskt längst bak, längst ut på ett bord precis vid mittgången. Nära till toaletter och dylikt.

Vi fick Najad lax till förrätt, oxfilé till varmrätt och mousse till efterrätt, allt glutenfritt. Jag fick även alkoholfritt vitt OCH rött vin :)

Menyerna bestod av 0,1mm rostfritt bandstål och den historiska delen av föreställningen var musikalisk och rätt intressant.

På scenen stod bla Måns Zelmerlöw, Lotta Engberg och Jerry Williams.
Sistnämnde fick stående ovationer, gammelgubben kan rocka än!

Från taket kom det ner en massa skoj också, det började med två kockar och slutade med ballonger!

Allt sammantaget var det väl gjort, maffigt och pampigt! Bra Sandvik!

Igår när jag jobbade kom Lotta Engberg in och handlade på vägen hem (antar jag) och jag kunde passa på att tacka för tillställningen.
5 festdatum har det varit och i lördags var sista - lite vemodigt kändes det sa Lotta.


Nu är det jobb som hägrar igen!


Menyn och kvällens festpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0