Håll avståndet!!

På väg från stan hem idag så åkte vi förbi en olycka jag och Edvin.
Shit vad jag hann tänka igenom hela mitt liv på en sekund.
Ena sekunden är det massvis med bilar som ska från sina förmodade arbeten hemåt i 90-110km/h och andra sekunden är det tvärnit och det står helt stilla!
Jag klarade av att bromsa in bra, en hel del intensivare än vanligt men ändå inte tvärnit. Men bakom mig har jag en stor buss!! Shit, ska den hinna stanna?!
Ska jag sätta på varningsblinkers? Var är knappen för varningsblinkers?!!

Bussen hinner stanna och ingen smäll bakifrån kommer. Puh... Vi överlevde den här gången. Tack vare avståndet framåt, och bakåt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja avstånd är skit viktigt.. Men Oftast är det karlar som ligger och slickar arslet på andra bilar faktiskt! Dom har ju så jävla bråttom! Otäckt med olyckor :/

2012-05-11 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0