Less money

Jag är snål. I alla fall när det gäller kläder och dylikt. Det svider i mig om jag måste köpa jeans för uppåt 500 eller kanske en vinterjacka.
Jag handlar gärna på rea!

Att behovet av ett par vår/sommarskor ter sig tydligare för var dag som går har stressat mig. Hua att behöva betala för skor!!
Jag kollade på skor till jubileumsfesten och de kostade 299 de billigaste, men då kom mamma över med ett par åt mig som jag fick ta över efter henne. Knappt använda. Toppen!

Idag slog jag i alla fall slag i saken och köpte skor. TVÅ PAR!
Ett par svarta i tyg, ganska rejält tyg också, och ett par svarta ballerina i skinnimitation. Båda paren för tillsammans 198:-

Nu kan jag vara snål ett tag till... !


Kommentarer
Postat av: Malin

So am I ;)

2012-05-21 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0