Soffhäng

Ooh, jag somnade i soffan när vi kom hem från mamma och pappa. Klockan var väl senast 18:30.
20:30 ställer Erik fram en tallrik mat åt mig så då var det bara att vakna.
Något trött? Men skönt var det!
Erik fick ta nattningen, men jag hann i alla fall få en gosig godnattkram av min son.

Nu försöker jag hålla mig vaken framför hockeyn, men det är sådär halvintressant så jag flyttar nog till sängen snart! Kvällsmänniskan i magen kommer nog störa lite dock, den är alltid igång kvällstid. Spark spark.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Haha ojdå! Då förstår jag att du blev stor om han var så rejäl! Då behöver man ju lite plats i magen! Hur kommer det sig att det blev snitt för er då? =)

2012-05-05 @ 13:40:30
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, ja det är klart. Inte det lättaste o få ut en sån bamsing kanske!

Vad hoppas du då? Tyckte du att det var bra o snittas eller hoppas du på vaginalt denna gången?

Det blev planerat snitt för våran del p g a säte. Jag vill inte snittas igen. Gick sådär, så blir det något syskon så håller vi tummarna att den vänder sig!

2012-05-06 @ 10:41:20
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0