Sommar-choklad och försenade tåg

Nu sitter jag på pallen på jobbet och väntar på kunder.
Ja jag sitter ner. Jag är redan trött i ryggen och vi har i princip inga varor att fylla på av eftersom det är måndag morgon.

Jag skjutsade in bror och Hannah till tåget samtidigt som jag själv skulle in till jobbet, men tåget de skulle åka var 30 min sent så de fick snällt vänta på stationen en stund.
Tydligen var det kaos på tåget sen också.

Vi har fått in nyheter i chokladväg - Plopp Kärlek och Marabou Jordgubb.
Kan det vara något?


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej fy fasen va sött det lät :p

Hanna hette hon som klippte mig, där du klipper dig, var det samma som du klipper dig hos? Jag tog första lediga tid på boningen på nätet då blev det hon :)

2012-05-07 @ 07:04:16
Postat av: Anonym

Men vilka tider du jobbar! Och pluggar, och har barn. Hur gör du? Är du nån slags superkvinna eller??

2012-05-08 @ 00:08:35
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0