Äh, jag slänger väl in ett inlägg ändå..

Jag sitter och tittar på småstadsdrottningar.
Och jag börjar fundera. Och ha åsikter. Och de åsikterna ska jag dela med mig av.

Alltså, vart går det snett när man opererar sig till en Barbiedocka? För en docka ser hon ut som, en av de som medverkar, hon har gjort nåt med läpparna så hon knappt kan röra dem.
Det ser skitkonstigt ut.
Är inte hela grejen med skönhetsingrepp att man ska bli snyggare av dem?

Jag tycker (och nu talar jag såklart bara för mig själv) att den som kan fixa med sitt utseende, smink eller operation, så att de ser naturligt vackra ut är duktiga.
Då är jag för sånt. Men när det går över styr, man ser tuttar som vattenmeloner, läppar som apelsinklyftor eller dåligt isatt löshår, då gråter jag en skvätt...


Kommentarer
Postat av: Jossan

De värsta är nog att hon blivit förblindad och inte ser de själv :-/ hon granskar nog resultatet av ingreppet och inte hela konceptet...

2012-11-13 @ 21:34:22
Postat av: P

Bra fortsätt och skriv ! :)

2012-11-14 @ 07:03:38
Postat av: Malin

Amen to that!

2012-11-14 @ 09:42:32
URL: http://lindbergm.blogg.se
Postat av: Cao

De blir fartblinda...

2012-11-16 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0