Snabba veckor, snabba helger

Det är bara fredag på veckorna känns det som. Hur skönt som helst!
I tre veckor har jag kommit på mig själv med att tänka: "Nämen nu är det fredag igen! :)"

Fredagen går över fort och helgen likaså.

Igår var vi ut till Gammelsäll och min moster.
Vi fikade äppelpaj och myste, Edvin tog en sväng ut på gården och kollade in gubben i husets traktor.
Han hade även sådan tur att det stod en grävmaskin där!

Inne i huset försökte vi få Edvin att förstå att katten Calle har en syrra, Greta, som också bor där.
Han har nog inte förstått det för han har inte sett katterna samtidigt någon gång, och de är väldigt lika.

Idag blev det en playdate hos fam Berg och nyss gick mina föräldrar hem från en taco-middag här.

Nu kollar vi på Mamma Mu och snart ska grabbarna sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0